نشریه تصویری مقربون

نمایشگاه کوچک هنر انقلاب اسلامی

نشریه تصویری مقربون

نمایشگاه کوچک هنر انقلاب اسلامی

نشریه تصویری مقربون

هنر، زبان رسایی برای همه موضوعات و بخصوص موضوعات پیچیده‌ای مثل انقلاب است. هرچه امثال من درباره انقلاب بگوییم، نخواهیم توانست آن حقیقت عظیم را تشریح کنیم؛ مگر این که زبانِ هنر وارد میدان شود. زبانِ هنر است که می‌تواند حوادث عظیم را تبیین و تشریح کند و ذهنها را روشن نماید.۱۳۷۷/۱۱/۱۳

بایگانی
مقربون ، نشریه ای تصویری است که با هدف پر کردن فاصله و شکاف بین آثار تولیدی طراحان جبهه انقلاب اسلامی با عموم مردم شکل گرفته است تا مطابق با فرامین ولی امر مسلمین  جهان ، هنر را در مبارزه با جنگ نرم به خدمت گرفته باشد و با قالبی شایسته آن را عرضه نماید. این نشریه آثار را با موضوعات مختلفی از قبیل: بیانات رهبر معظم انقلاب ، دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی ، جنگ نرم ، زن و خانواده ، عفاف و حجاب ، اخلاق ، احادیث ، مناسبت های دینی و تاریخی ، جهاد علمی ، توان علمی ایران ، جوان ، جنایات آمریکا و... که به صورت هفتگی منتشر می شود و بستری مناسب برای فعال کردن تابلوهای اعلانات مراکز عمومی در سطح شهرمی باشد .
تصویری بودن این نشریه موجب بر طرف شدن کسالت ناشی از خواندن متن های یکنواخت می شود.

هر شماره مقربون شامل پنج پوستر رنگی می باشد( دو عدد A3 و سه عدد A4 )که بر روی زمینه ای از قبل طراحی شده از جنس بنر با گیره های مخصوص نصب می گردد. این زمینه به طور فصلی تغییر می کند تا موجب  تنوع و در نتیجه جذاب ترشدن محتواهاگردد. (پس زمینه نشریه برای هر مجموعه با آرم و لوگوی مخصوص به همان مرکز طراحی و اجرا می شود .)

محتوای نشریه نیز با توجه به محل نصب به دو بخش اصلی خواهران و برادران تقسیم می شود و بدیهی است که این دوبخش شامل ،  دو زیر مجموعه جوان و نوجوان یا بزرگسال  می باشد. 
این محتوا ها به صورت هفتگی بر روی پایگاه اینترنتی نشریه تصویری مقربون منتشر می شود و علاقه مندان می توانند خود اقدام به چاپ پوسترها نمایند. 
 در صورت تعدد مراکز دارای این نشریه در یک شهرستان، نشریه مقربون حاضر به چاپ و ارسال پوسترها با تخفیف ویژه می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

موفقیت این نشریه در مراکز و مجموعه هایی که اقدام به نصب آن کرده بودند ما را واداشت تا فعالیت در فضای مجازی را برای این نشریه  آغاز نماییم. لذا انشاء الله به مرور زمان محتواهای گذشته نیز بر روی هاست قرار خواهد گرفت.